julstress i centrum

kom nyss hem från centrum efter julshopping tillsammans med rebecca och jossan. det var hur mycket folk som helst, så vi vart inte långvariga. menmen, jag köpte iallafall en julklapp till daniel. hoppas han gillar den.
innan vi gick hem tog vi en fika på tasty's, det var mysigt att bara sitta och titta på alla människor som stressar runt som galningar. nu sk ajag spela lite guitar hero med daniel och sen så ska jag och alexandra baka pepparkakor.

ikväll ska jag nog bara sitta hemma och kolla på tv'n med familjen. det är mysigt det också :)
detta blir nog det sista inlägget innan januari. vi kommer att åka väldigt tidigt imorgon så jag kommer inte hinna skriva,
god jul och gott nytt år allihopa,
cornelia lindberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0