slut på jullovet

jahapp, så var det slut på jullovet då. fast egentligen började vi ju igår, men jag kände mig hängig så jag stannade hemma. asså det här lovet har gått så otroligt fort, men samtidigt känns det skönt att få komma tillbaka till skolan igen och träffa alla kompisar och komma in i fasta rutiner igen. jag har typ vänt på hela dygnet under jullovet.

var det någon som tittade på "våra eldsjälar-galan"? jag och kulturama-kören var ju med och körade ;D någon som såg lilla moí? det var iallafall hur roligt som helst. träffade jättemånga trevliga kändisar.
detta måste vara det största jag har varit med om. tänk er att sjunga i en direktsänd tv-gala i globen. men jag kan säga att jag sov ionte många timmar natten innan..:-)

by the way, alexandra och hennes showgrupp har fått jobb som showartister på sunwing resor, så hon kommer att vara borta på loven och vissa helger i andra länder och showa. är så himla avundsjuk att jag kan dö, men samtidigt glad för hennes skull. kommer att sakna henne när hon är borta bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0