Bilder från året

Lägger upp lite bilder från året som gått eftersom att jag har varit extreeeemt oaktiv ;)

Jag & Jonas i skolan förra hösten


Jag i somras


Hihi, sommarkväll


SSC 08 <3


Nathalie, jag och Kalle förra året


Jag på landstället i somras


Jag och Frida


Storebror Daniel, Fridis och jag


Bästisar på midsommarfton


Jag släpper dig aldrig, Pauline <3


Jag och Emmy


Jag och Pauline, tillbaks i barndomen :)


En helt vanlig dag i skolan. Jag, Nathalie, Kim och Ante


Min lyckligaste dag i livet! Jason Mraz <3


Jag och Jason (datumet på bilden stämmer inte)


Mimmi, Jason och jag (datumet på bilden stämmer fortfarande inte)


Världens lyckligaste Cornelia med en signerad tröja (och datumet dampade fortfarande)


Lyckliga Cornelia och Mimmi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0