Elevkonsert

Har haft 2 elevkonserter idag för skolan. Båda föreställningarna gick skitbra men nu känns det i halsen ska jag säga. Får försöka spara min röst till ikväll när vi ska ha 2 föreställningar till, fast denna gången för föräldrarna. Den första börjar klockan 19.30 så snart ska jag bege mig till skolan igen för att ha uppvärmning.
Skriver troligtvis lite senare när jag kommer hem, annars blir det ett inlägg imorgon ;) Gissar på att jag är rätt trött nä rjag kommer hem.

Har inga bilder från konserten idag ännu så därför lägger jag in lite gamla bilder;

Jag på elevkonserten i våras


Jag, brorsan, Mimmi & Rebecca


Fika innan uppträdande. Daniel (världens bästa musiklärare), jag, Kalle och Erik


Haha, väldigt länge sen! Jag, Michaela och brorsan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0