Jag är tillbaka!

Nu är jag äntligen tillbaka på bloggen efter nästan ett helt års uppehåll. Hade egentligen tänkt att starta en helt ny blogg men jag tänkte att det kunde vara kul att fortsätta i den här som jag har haft väldigt länge. Kan vara kul att gå tillbaka och kolla på tidigare inlägg. Det har hänt väldigt mycket sen sist och det var ungefär så jag skrev sist jag hade haft en bloggpaus också :P Nu har jag iallafall börjat första året på gymnasiet, Kulturama alltså, färgat håret ännu ljusare, tränat mig ännu mer på min musikaliska förmåga och lite till. Ni kommer nog att märka det i bloggen :) Glöm nu inte att kommentera mina inlägg för det motiverar mig att fortsätta blogga,
Ha en riktigt bra kväll allesammans så skriver jag snart igen!
Puss Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0