Tråkväder

Usch vad tråkigt väder det är! Regn och blåst, det finns inget värre. Vid såna här tillfällen längtar man tillbaka till Grekland så att man skulle kunna göra vad som helst för att bara teleporteras dit. Så härligt med alla varma kvällar och trevliga människor. Dessutom fick man känna sig otroligt stolt över sin syster som showade varje kväll. Önskar att jag också fick göra sånt, men det kanske kommer :)
Dagen har iallafall varit helt okej, började 09.30 med Svenska och sen Psykologi A. Efter det så var det lunch och idag käkade jag med Daniella, Sophie, Wilma och Hannah på Foodan. Det blev kycklingwok idag, hur gott som helst.
Efter lunch var det Gehörs & musiklära och sista lektionen för dagen var Kör. just nu håller vi på att börja träna inför årets luciatåg. Det kommer att bli hur kul som helst!
När jag kom hem så pluggade jag lite på pianoläxan och sen har jag käkat middag. Nu ska jag nog sticka hem till Mimmi en liten stund och spela Guitar Hero, världsmästaren själv ;D
Ha det så bra allihopa!
Cornelia

Kommentarer
Postat av: Malin

det hoppas jag med, den är absolut inte välkommen ! :) haha, hoppas du också lir bra :D

2008-11-13 @ 17:46:30
URL: http://maliiin93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0