Underbara lördag!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Sov ut ordentligt och vakande vid 12-tiden. Då käkade jag frulle och gjorde mig iordning. Sen hängde jag med mamma och Alexandra in till stan en sväng där jag köpte en halsduk och en ny mascara.
Vi avslutade shoppingturen på McDonalds, hihi jag hade intalat mig själv att jag skulle börja äta nyttigare och så gick det med den saken. Jaja, man lever ju bara en gång.
Ikväll har jag ingenting planerat, kanske går hem till Kalle och fortsätter med låten som vi håller på att skriva. Fast just nu känner jag mig så trött och slö så det lutar nog endå att jag bara kommer ligga  hemma i soffan och kolla på tv. Får väl gå och hyra nån bra rulle istället, men då är bara problemet att jag är så lat att jag inte orkar gå ut i regnet och blåsten för att hyra en film. Kanske om jag ber Kalle komma hit istället, då kan han ju hyra en film på vägen, hihi.
Kram på er alla och hoppas att ni får en toppenlördag,
Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0